Al llarg del temps, són moltes les persones que han passat per l’Institut Joan Fuster o Ribera Baixa de Sueca. En l’actualitat som un sol centre, l’IES Joan Fuster de Sueca, que compartim tant secundària com batxillerat i Cicles formatius. Entre tots volem crear una Associació d’antics alumnes que fomente la col·laboració amb el centre, el creixement tant professional com acadèmic, trobades d’exalumnes, així com potenciar l’organització de diverses iniciatives i activitats per a la comunitat educativa.

Si vols participar-hi omple el formulari següent i envia’l  a:

anticsalumnesjoanfustersueca@gmail.com

Formulariassociació

El tractament d’aquestes dades s’adequa, a tots els efectes, a allò que disposa la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i altra normativa de desenvolupament, per a la gestió de la sol·licitud, als efectes d’inscripció, enviament d’informació i altres qüestions relacionades amb l’associació.