Benvolgudes famílies:

Ens dirigim a vosaltres per informar-vos que el proper curs continuarem amb el banc de llibres.

Aquest consistirà en el fet que els alumnes podran deixar en el banc, llibres que ja no utilizaran (i que estiguen vigents) i aquests seran classificats pel seu estat (bé, regular i malament). Els llibres es repartiran entre els alumnes que han participat en el banc. Aquests alumnes podran rebre la mateixa quantitat de llibres que han deixat o també menys o més llibres, dependrà dels llibres que s’arrepleguen. Segurament els llibres que rebran estaran en un estat semblant al dels que ells els han deixat.

Els alumnes de 1r d’ESO que van rebre llibres del banc tenen l’obligació de tornar-los-hi. D’aquesta manera podran optar als llibres de 2n d’ESO.

Els llibres es deixaran i es lliuraran en la sala de l’AMPA (enfront del departament d’Anglés).

Les dates per deixar els llibres pels alumnes que ho aproven tot en juny seran les següents:

Dies 25 i 26 de juny de 9.30 a 12 hores.

La data per deixar els llibres pels alumnes que aproven en juliol serà la següent:

Dia 14 de juliol de 9,30 a 12 hores.

Les dates per lliurar els llibres seran les següents:

Dia 15 de juliol de 9.30 a 12 hores es repartiran els llibres de 1r i 2n ESO.

Dia 16 de juliol de 9.30 a 12 hores es repartiran els llibres de la resta de cursos.

Fem una crida als alumnes de 2n de BATX perquè de forma altruista deixen al banc llibres de 1r o 2n de BATX que no van a ser utilitzats. Aquesta entrega la poden fer qualsevol dia a la caporalia d’estudis fins el 14 de juliol.

IES  “JOAN FUSTER”

El DIRECTOR