Borsa de treball

La Borsa de Treball de l’IES Joan Fuster és un punt de trobada entre alumnes i ex-alumnes del nostre IES que han obtingut la titulació d’un Cicle Formatiu i empreses que necessiten professionals d’alguna de les titulacions que impartim:

• ADMINISTRACIÓ I FINANCES (GRAU SUPERIOR)
  • ASSISTÈNCIA A LA DIRECCIÓ (GRAU SUPERIOR)
  • GESTIÓ ADMINISTRATIVA (GRAU MITJÀ)
  • SERVEIS ADMINISTRATIUS (GRAU BÀSIC)
  • MECATRÒNICA INDUSTRIAL (GRAU SUPERIOR)
  • MANTENIMENT ELECTROMECÀNIC (GRAU MITJÀ)
  • ELECTROMECÀNICA DE VEHICLES AUTOMÒBILS (GRAU MITJÀ)
  • MANTENIMENT DE VEHICLES (GRAU BÀSIC)

ALUMNES

Entre els nostres objectius tenim el compromís d’ajudar els nostres alumnes i ex-alumnes per tal de facilitar-los la incorporació al món laboral.

En ocasions, les empreses es posen en contacte amb l’Institut, davant la necessitat de cobrir un lloc de treball, és per això que, dia a dia tractem de millorar el servei de la Borsa de Treball del centre.

Per a poder optar a les ofertes de treball que ens arriben, serà necessari registrar-se en la Borsa. Emplena i envia aquest formulari per a poder optar a les ofertes de treball que ens arriben.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ D’ALUMNES

Aquest servei només és per a alumnes o ex-alumnes que han obtingut la titulació a l’IES JOAN FUSTER, per la qual cosa, procedirem a comprovar i validar les peticions del registre.

Per a qualsevol aclariment pots dirigir-te a borsacicles@iesjoanfustersueca.org, o bé telefonar al número 96 171 91 10, persona de contacte Cap de Pràctiques.

EMPRESES

L’objectiu principal de la Borsa de Treball, és ajudar els nostres alumnes en la recerca de treball, fent difusió i canalitzant les ofertes que rebem per part de les empreses.

El nostre centre no realitza la selecció de personal. Les ofertes rebudes les posem en coneixement dels usuaris que tenim registrats a la borsa, a la qual solament poden pertànyer els alumnes i ex-alumnes titulats que hagen cursat els seus estudis de Formació Professional en aquest institut.

Els alumnes interessats que pensen que reuneixen el perfil sol·licitat, enviaran el seu currículum al correu de l’empresa; la qual decidirà, en funció dels seus criteris de selecció, a quin candidat o candidats convoquen per a la realització d’una entrevista.

Per a incloure una oferta de treball en la nostra Borsa, serà suficient amb emplenar i enviar aquest formulari:

FORMULARI OFERTA TREBALL EMPRESES

Si l’empresa no està interessada en cobrir llocs de treball pero sí en acollir a alumnes per tal què realitzen la Formació en Centres de Treball (FCT) o la FP Dual poden adreçar-se a la pàgina següent:

FORMACIÓ EN CENTRES DE TREBALL / FP DUAL

Per contactar amb nosaltres, podeu enviar un correu electrònic a borsacicles@iesjoanfustersueca.org o bé telefoneu a al número 96 171 91 10, persona de contacte Cap de Pràctiques.