Informem la comunitat educativa de l’IES ‘Joan Fuster’ Sueca que demà dijous, dia 18 d’octubre, el centre romandrà tancat seguint instruccions de l’Ajuntament de Sueca, qui té la potestat de prendre aquesta decisió. Seguirem informant. Gràcies!

Comunicat de l’Ajuntament de Sueca:
Davant l’imminent episodi de pluges intenses previst a partir d’este dijous, des de l’Ajuntament s’ha decidit suspendre les classes a tots els centres educatius i també l’activitat al Taller Ocupacional de Sueca i al Centre de Dia de persones amb alzheimer durant tota la jornada.

Malgrat que les previsions meteorològiques apunten que la situació serà més complicada a partir del migdia, des del consistori s’ha optat per suspendre ja en este moment la jornada de demà, amb suficient temps d’antelació, per tal que les famílies puguen organitzar-se i preveure la situació davant l’alerta. Cal destacar que una part important de la població escolar de Sueca prové de poblacions veïnes i té la necessitat de traslladar-se fins a la nostra ciutat. L’objectiu és previndre qualsevol incident, minimitzar l’impacte i l’afectació del temporal a casa nostra i garantir la seguretat i la tranquil·litat de l’alumnat, les veïnes i els veïns de Sueca.

De la mateixa manera, de complir-se les previsions desfavorables, les instal·lacions esportives municipals obertes romandran tancades i s’anul·larà tota l’activitat programada.