NOTA INFORMATIVA PER A LES FAMÍLIES

1. LLIURAMENT DE BUTLLETINS I RECLAMACIÓ DE NOTES
    1. Les notes estaran en la web família, així com l’informe valoratiu individual, per tant no s’enviaran butlletins.
    1. Les reclamacions es faran directament al professorat des de la web família, sense passar pel tutor o tutora.
    1. CURSOS:
      1. ESO i 1r de Batxillerat:
        1. Les notes es publicaran el 19 de juny.
        1. Les reclamacions seran el dilluns 22 i dimarts 23 de 09.00 a 13.00, caldrà demanar cita prèvia, per web família, al professorat de la matèria que es vol reclamar.
      1. 2n de batxillerat:
        1. Les notes es publicaran el 16 de juny.
        1. Les reclamacions seran el dimarts 16, dimecres 17 i dijous 18 de 09.00 a 13.00, caldrà demanar cita prèvia, per web família, al professorat de la matèria que es vol reclamar.
  • BANC DE LLIBRES
    • Les tutores i tutors avisaran per web família el dia de lliurament dels llibres, que serà a partir del dia 22 de juny. Es farà per nivells amb un horari preestablert.
  • TAULETES
    • Del 15 al 19 de juny les famílies que han rebut tauletes les han de tornar , amb el carregador corresponent, en consergeria. Se’ls donarà un rebut justificatiu.
  • ADMISSIÓ:
    • Del 17 al 25 és el període per tramitar l’admissió per TELEMATRÍCULA per a l’alumnat següent:
      • Alumnat que canvie de centre.
      • Alumnat de 4t que passe a 1r de batxillerat o cicle formatiu de grau mitjà.
      • Alumnat que passe de secundària a FPB.
      • I l’alumnat de 2n de batxillerat que vulga cursar un cicle formatiu de grau superior.
      • Alumnat de cicle formatiu de grau mitjà que vulga accedir al superior.
    • Podran accedir a TELEMATRÍCULA a través de l’enllaç que penjarem en la nostra pàgina web o directament en la de Conselleria.
    • Si alguna família té dificultats per emplenar-la que ho comunique a la tutora o tutor i se li donarà una cita prèvia.
  • MATRÍCULA
    • Estem preparant el calendari i el protocol de matrícula (que serà al mes de juliol), ja us informarem.