Projectes Europeus

El nostre Institut enceta el repte de participar en projectes internacionals com l’Erasmus+. En aquest espai trobareu tota la informació relacionada amb les activitats que formen part dels diferents projectes d’internacionalització de l’educació.

Criteris de selecció de l’alumnat que participarà en la mobilitat Erasmus+ 2019

Criteris de selecció del professorat que participarà en la mobilitat Erasmus+ 2019

Enllaç al SEPIE (Servei Espanyol Per a la Internacionalització de l’Educació)

CRONOLOGIA D’ACTIVITATS DE L’IES JOAN FUSTER AL PROJECTE ERASMUS+

04/12/2018

Professorat de l’IES Joan Fuster ha participat en les jornades de Difusió Erasmus+ que van tindre lloc a Madrid els dies 3 i 4 de desembre de 2018.

01/12/2018

Comencem la preparació de la mobilitat Erasmus+ a Montelimar (França). Classes de francés per a professorat i alumnat

11/11/2018

Professorat de l’IES Joan Fuster participant en la Jornada de Difusió Erasmus +. València 9 de novembre de 2018

Professorat del nostre centre està participat en un seminari de formació sobre Programes Europeus.

22/06/2018

Jornada de mobilitat Erasmus+ de Formació Professional. Vitòria 21-22 de juny de 2018

11/06/2018

El SEPIE (Servei Espanyol Per a la Internacionalització de l’Educació) ha concedit a l’IES Joan Fuster de Sueca una subvenció econòmica per realitzar una mobilitat de 8 alumnes que els permetrà realitzar la FCT (Formació en Centres de Treball) en empreses a França. A més a més, el SEPIE també ha concedit al nostre centre una mobilitat per a 4 professors/es. En breu se signarà el conveni i s’iniciarà el procés de pre-selecció.

Alumnat de l’IES Joan Fuster de Sueca i del LGT Les Catalins de Montelimar (França)
compartint un dia faller a València

Comissió de Projecte Internacional

Jornada de Difusió Erasmus+ a València, 14 de novembre de 2017