Projectes Europeus

El nostre Institut enceta el repte de participar en projectes internacionals com l’Erasmus+. En aquest espai trobareu tota la informació relacionada amb les activitats que formen part dels diferents projectes d’internacionalització de l’educació.

11/06/2018

El SEPIE (Servei Espanyol Per a la Internacionalització de l’Educació) ha concedit a l’IES Joan Fuster de Sueca una subvenció econòmica per realitzar una mobilitat de 8 alumnes que els permetrà realitzar la FCT (Formació en Centres de Treball) en empreses a França. A més a més, el SEPIE també ha concedit al nostre centre una mobilitat per a 4 professors/es. En breu se signarà el conveni i s’iniciarà el procés de pre-selecció.

Alumnat de l’IES Joan Fuster de Sueca i del LGT Les Catalins de Montelimar (França)
compartint un dia faller a València

Comissió de Projecte Internacional

Jornada de Difusió Erasmus+ a València, 14 de novembre de 2017